... پـــــَــــر پـــــَــــروآز ...

... اسمِ تو ، برای من مقدسه...تا نفس تو سینه پــَر پــَر میزنه....

... پـــــَــــر پـــــَــــروآز ...

... اسمِ تو ، برای من مقدسه...تا نفس تو سینه پــَر پــَر میزنه....

اینجاهم فقط برای دل خودم مینویسم.. چیزهای هضم نشدنی رو....

.

.

.

.

باید بزرگ بشم...چاره ای ندارم...باید فراموش کنم بعضی آدم های دوست داشتنی...از همه ی قبلی ها...یک خاله دارم و یک... 

قبلی های عزیز ممنون که دوستان خوبی بودیم برای هم... اما بعضی جاها و رفتارا حس خفگی میده به آدم...منم عاشق تنفس از ته ته سینه امم..........

  • فاطمه مشرقی!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی