... پـــــَــــر پـــــَــــروآز ...

... اسمِ تو ، برای من مقدسه...تا نفس تو سینه پــَر پــَر میزنه....

... پـــــَــــر پـــــَــــروآز ...

... اسمِ تو ، برای من مقدسه...تا نفس تو سینه پــَر پــَر میزنه....

-___- دخدرم..تو دیگه بزرگ شدی...میخوای بری دانشگاه...خودت میدونی که چی میخوام بگم؟؟؟

^-^ نه

-___- میخوام بگم دانشگاه دیگه مثل دبیرستان نیست....باید خیلی حواست به خودت باشه...باید خودتو بگیری...سفت باشی...باید از بچگیت دس برداری...

^-^ هومممم

-___- دیگه تو اون دختره هجده ساله نیستی...الآن باید فکر کنی یه خانم بزرگی...دیگه شوخی ها و تفریحات دوره دبیرستانت تموم شد...الآن باید فقط خآنم باشی...خــــآنم...!

^-^ هومممممم


+ هیچوقت نتونستم حرفمو بزنم به کسی که از خودم خیلی بزرگتره و یه جورایی بزرگم کرده...برای همین خیلی حرفایی که باید در موقع میگفتم رو..نگفتم...اما خیلی جاها خودمو گم کردم که من کیم واقعا؟؟؟...یه دختر شر و پر جنب و جوش که میتونه شادی ببخشه به دیگران؟؟؟یا یه دختر مغرور و از خود راضی که همه در ظاهر باهاش دوستن و در اصل ازم بدشون میآد؟؟؟..

خیلی بده وقتی آدم خودش رو میون جمعیتی ببینه که حس کنه از هر نظری باهاشون فرق داره...انگار جداست ازشون...انگار هیچکس نمیشناسدش و نمیفهمتش...واین عذاب آور ترین حس اینه که خودت بدونی باید زندگی کنی و دم نزنی...


اختمال

  • فاطمه مشرقی!

نظرات  (۲)

  • رفیعه رجعتی
  • تبریییییییییک ک ب خاستت ر30دی^__^

    +بذار بابا!اکشال ندره:دی
    سلامممم:)

    +هرجوری که هستی چه یه دختر پرجنب و جوش و شیطون، چه یه دختر مغرور (که حتی بنظرم لازمه گاهی)؛ فقط خودت باش!همین!:)
    مهم نیست دیگران چی فکر می کنن.اونی باش که هستی. من که بدم نمیاد ازت:دی فقط شاید یوقت اومدم گوشِتو کشیدم خخخ

    ++اون بزرگتری که اون حرفارو زده هم نشون میده خیلی دوستت داره و نگرانته.و چقدر براش مهمه.حرفاتو بهش بزن حتما خوشحال میشه بشنوه.بهش نزدیک شو.بذار ببینه دختر کوچولوش که بزرگ شده هم میتونه حرفاشو بهش بزنه حتی اگه مخالف باشه.

    +++زندگی کردن و دم نزدن بدترین کار ممکنه. حتی اگه فکر می کنی همه باهات مخالفن بازم حرفتو بزن. برای خودت باش.برای خودت زندگی کن.مخالفت همیشه هست.نباید کنار کشید که:)

    ++++ خیلی حرف زدم.فکر کنم دارم میرم تو این گروه آخری:دی.اگه هستم که بگو.برم یه فکری بکنم.
    +++++هیچ کس بهتر از خودت نمیتونه بگه تو کی هستی.خیلی عالیه که الان به این فکر افتادی.بهش فکر کن جدی.حتما به چیزای خوبی می رسی:)

    ++++++داشت یادم میرفت!گرافی:)) خیلی خوبه!قشنگه.اینکه "تو" دقیقا رو کلمه "الله" قرار گرفته هم خیلی خوب شده.میشد یه کم بزرگترش هم بکنی فونتشو مثلا واسه تاکید. در کل عالیییی:))

    خوب باشی همیشه، خودت باشی عزیزم...خدا پناهت :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی