... پـــــَــــر پـــــَــــروآز ...

... اسمِ تو ، برای من مقدسه...تا نفس تو سینه پــَر پــَر میزنه....

... پـــــَــــر پـــــَــــروآز ...

... اسمِ تو ، برای من مقدسه...تا نفس تو سینه پــَر پــَر میزنه....

-_- آبجییییی....نگآ خو...بستنیه جنسش بده...آب شد زود...

^_^ مطمعنی بستنیش بد بوده داداشی؟؟؟یا تو حواست پی کارتون بود یادت رفته بخوریش؟؟؟

-_- خب من فقط ده دقیقه خواستم تام و جری ببینمآآآ...این باید اینقد زود آب بشه؟؟؟از این به بعد جنس بهتر بخر اصلا...

^_^ بیا بریم درستش کنیم...در فریزر رو بآز کن....

..

..

-_- آبجییییییی....این که مثه همون اولش نشده...وانیل و کاکائوش قاطی شده...

^_^ تقصیر خودته!...تو اشتباه کردی که ولش کردی...اینم اینطوری شده...حالا یا باید تحمل کنی و اینو با همین شکل ناجورش بخوری تا بفهمی مزه اش تغییر نکرده...اصلش همون بستنیه...فقط باید بگذره تا بفهمی...یا اینکه میتونی بندازیش دور کلا...شاااااید بعدا یکی مثه همین بستنی!..پیدا کنی!...


+ تمام شروع های ماهم مثل یه بستنی میمونه...شروع کردن نگه داری از یک گل...شروع کردن به درس خوندن...شروع کردن پیاده روی های سر صبح...شروع کردن دوستی هامون...شروع کردن خاله و خواهر زاده ایمون...اگه بهشون بها ندیم یهو آب میشن...اون وقته که یا باید صبر کنیم و تحمل تا درست بشه...یا اینکه همونجا ولشون کنیم...

من،منم...من،تو،نیستم...من تو رو نمیفهمم امآ خودم رو میفهمم...من واستادم تا میتونم تحمل و صبر کنم...من با تو خیلی فرق ها دارم..یکی این که فقط تو خلوتم اشک میریزم چون یاد گرفتم نباید کوچیک شد!

بستنی



+ بستنی زندگی هامون بسته باشه همیشه :)

  • فاطمه مشرقی!

نظرات  (۳)

  • رفیعه رجعتی
  • اینکه آب شم...ازار دهندس:)
    پاسخ:
    ولی میشه که آب نشی :)
  • رفیعه رجعتی
  • دوث ندارم مثه بستنی باشم...
    پاسخ:
    چرا؟بستنی ک خوشمزه اس :)
    :)

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی