... پـــــَــــر پـــــَــــروآز ...

... اسمِ تو ، برای من مقدسه...تا نفس تو سینه پــَر پــَر میزنه....

... پـــــَــــر پـــــَــــروآز ...

... اسمِ تو ، برای من مقدسه...تا نفس تو سینه پــَر پــَر میزنه....

نوشتن رو دوست داشتم...نوشتن رو دوست دارم...و نوشتن را دوست خواهم داشت...

به صرف فعل دوست داشتن علاقه ی عجیبی دارم..گاها شده خودم این فعل رو بارها برای خیلی چیزها صرف کردم...برای نوشتن...برای زندگی...برای روزآی خوب...برای خودم...برای آدم های دوست داشتنی...

اساسا دوست داشتنیجات رو دوست دارم...بی هیچ دلیل خاصی..:)
حتی چرت و پرت نوشت های خودمم دوست دارم!

قبلناااا...یه پرپروازی داشتیم...که با ارادت بلاگفا به ما متروکه شد...اونم دوستش داشتم...خصوصا این اواخر که خیلی برام دوست داشتنی تر شده بود...اما نقل مکان کردم به بیآن...تا بیآن کنم هرچیزی که تو دلم مونده...

از پیدا کردن این قالب ذوق کردم...ذوق کردنم درست مثل وقتی بود که شآل آبی رو گرفتم...:)


+شاید اگه نمیخواستی...من...هیچوقت...نمینوشتم...علاقه ی خوب ِ من..:)

++ ببخشید که گاها چرت و پرت میخونین...!

+++ باشد که دلی به دریآ بزنیم...گرافی ای درست کنیم...دلم تنگ شده برای سر و کله زدن با دفتر صورتی و نرم افزار آبی!...فعلا با قدیمی ها کنار میآیم..:)


!همه چیز از جایی شروع شد که گفتی.." دوستم داری!"...گاهی برای یک عمر بلاتکلیفی...بهانه ای کافیست..!

| لیلا کردبچه|

گرافی

  • فاطمه مشرقی!

نظرات  (۵)

عزیزم :))
پاسخ:
^_^
  • رفیعه رجعتی
  • عوخی!موبارک باشه قشنگم:*
    پاسخ:
    ممنون گولوم :**
    چرا این کامنت خالتون شبیه کاکنته منه؟کپی کردن؟حق مولف چی میشه؟شخصیت ایستا؟ باید پویا باشن عه خخ
    پاسخ:
    :)
    :)
    ان شاالله چرخش برات بچرخه:دی
    خیلی خیلی خیلی عالی..خیلی خیلی خیلی خوشحالم که دوباره شروع کردی نوشتنو:)
    واز دوباره کامنتای دور ودراز من شروع میشه!خخ

    منم دلم واسه گرافیات تنگ شده..منتظر کارای جدیدم..زووودا!زووود:))
    همیشه خوب باشی
    همیشه در پناه خدا
    :**
    مبارک باشه ایشالله چرخش براتون بچرخه خیلی هم عالیه که دوباره نوشتن رو.شروع کردید  قالب وب هم عالیه شالتون هم ندیده عالیه مطلبتون هم عالیه دیگه گفتم همه چی عالیه تو ذوقتون نخوره خخخ:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی